Monday, July 30, 2012

Teaser Tuesday ~ 7/31/12

This is a weekly bookish meme hosted by MizB at Should Be Reading.

To participate you:
* Grab your current read
* Open to a random page
* Share two (2) “teaser” sentences from somewhere on that page
(Make sure that what you share doesn’t give too much away! You don’t want to ruin the book for others!)
* Share the title & author, too, so that other TT participants can add the book to their TBR Lists if they like your teasers!

This weeks teaser comes from The Wild Ones by M. Leighton.  This is a new adult romance and will be available TOMORROW.

Add to Goodreads

We stare at each other for a few seconds and then, real slow, he grins.  Good God he has dimples! I might die! (Kindle location 64 or 4896)

So I stayed up reading this one LATE and holy crow bears, you need to read this one sitting in front of a high powered fan.  Expect a Swoon on Thursday from this one.  Might have a hard time picking that one.

What about you?  What do you think of my teaser?  Do you have a teaser this week?  Leave me a comment.


  1. Haha! You and Autumn have the same teaser! Great minds... Mine is from The Wild Ones too.

  2. Hahaha this is the second teaser I've seen from this book! It looks like an interesting read! Thanks for sharing :D

    Anna @ Literary Exploration

  3. Sounds like a good read! I'll have to add it for sure!
    Here's mine if you want to check it out!


  4. Squeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Trick!! Thank you for choosing him to tease with, Val:D LOL I heart you so much!!!

  5. Haha!!! "Holy crow bears"!! You are too funny!! This sounds really awesome though. I think I need to get this one.

  6. You always get me with these "dimples" teasers! Lol! I keep meaning to add this one to my TBR. Adding now! :-)

  7. *Squeals* :)
    I want to read this book!
    Oh, dimples! Yes please!
    Great teaser!
    My TT

    Magen Corrie

  8. Oooooo this might be just what i need! im kinda in a reading funk, i think its because i dont want to read my review books.
    sounds great love and i know you will LOVE my teaser, be prepared to have a fan ready too!!
    Tara's Super Charged Teaser
    And her AMAZING Giveaway

  9. haha dimples!! they're so cute, especially on a book boyfriend lol.

    My TT

    Ning @ Reading by Kindle Fire

  10. Great Tease! This sounds really funny, and steamy! I must read it immediately!
    Stopping through with My TT!
    Happy Tuesday!

  11. Love a guy with dimples! Great teaser!

    My TT

  12. LMAO!!!!! We're so in sync! Love it!

  13. This book is just freakin' awesome! I so lost sleep for it too - well worth it. Great pick for the teaser - it's one of my faves! :)

    Have a great week!
    My TT